ceybug Kızlar dış cektirdiktwn sonra hemen emzirdinizmi doktor emzirebilirsin sıkıntı olmaz dedi dış doktoruda 8 saat bekle dedi
uccocukluanne ceybug bana 2 saat gecsin demisti doktorum uyustururken anestezi kullandiklari icin kana karisabiliyor bir kac saat beklemen iyi olur
uccocukluanne ceybug bisey olmaz ama yine de bi gözlemleyin hersey normalindeyse bir sorun olmaz olagandan farkli biseyle karsilasirsaniz doktora danisirsiniz