Bebegime yarin 4 ay asisi yapilacak,anne yuregi hepimiz ayniyiz ama 1 aydir bu gunu dusunup canim yaniyor.Kizim cok nazli ve aglama krizine girince nefessiz kalana kadar agliyor nasil dayancak ne yapicam cok korkuyorum.İlk asilarinda aglamaktan ben helak olmustum guclu olmak lazim ama herseye dayaniliyor evlada dayanilmiyor.Keske bana ayni anda 100 igne batirsalar da ona bisi olmasa.Buz spreyi ile gitmeyi dusunuyorum acisi azalsin diye,vereceginiz tavsiye telkin varsa cok ihtiyacim var