sumeyyesevinc_ 7aylık bebeğim var ve adetimden 8 gün gecikti çok korkuyorum hamileyim diye ama adet düzensizliğim var geçen seferde 4gün geçikti 🥲
Ebru00 sumeyyesevinc_ niye korkuyorsunuz ki hanımefendi önleminizi almadıysanız ateşe bile bile elinizi atmışsınız siz😂😂
sumeyyesevinc_ Bertugnunannesi pazartesi yapıcam test hazır hissetmiyorum böyle bir ihtimal adet olurum diye bekliyorum
sumeyyesevinc_ Ebru00 hahah😂 doğru da hem geri çekilme hem prezervatif ile korunuyorum çok korunma yöntemi sayılmasada 😒
Piko2021 sumeyyesevinc_ ya yapmayın öyle cidden kafayı yiyecem bemde böyle koronuyorum 😢😢neden rabbim isteyene değilde istemeyene veriyor sağsalim atlatayım bu ayı spiral de takacam 3 tane olsun korunma bari
sumeyyesevinc_ Piko2021 bu ayı atlattım ama 9gün geçikme old adettim de spiral kormasam yapardım halbuki bu 9 günde gözümü karartmıştım taktıraxam dedim adet oldum rahatladım gene korkuyorum nasıl takıcam diye
Eslemsi Hem pre hem geri cekilmeylede kaliniyorsa ben baglatim gitsin bu stresi cekemem ya. Ztn buna da kazayla kaldim dha kizim 25 aylikkn
Piko2021 sumeyyesevinc_ hamilelik herşeyden daha korkunç değil mi onu aklına koy koşarak hastaneye gidersin