Merhaba anneler 😊 2-3 güne 6. ayımızı dolduruyoruz. Beyaz gürültü ile uykuya dalma rutinimiz var. Özellikle geceleri derin uykuya geçmesi için bir kaç saat kısık seste olsa açık bırakıyorum beyaz gürültüyü. Artık sonlandırmamın zamanı geldi mi? Kullananlar ne zaman nasıl bıraktınız uyku sorunu yaşadınız mı? Bir de bebeğinizi tamamen karanlık odada mı yatırıyorsunuz? Biz dogdugundan beri tek abajur kullanıyoruz. Acaba tamamen kapatmak gerekir mi?