Kızlar bebeklerinizin gaz sorunu ne zaman bitti? 1ay 23günlük olduk birçok damla da kullandık şuan biogaia ve sab simplex kullaniyoruz. Internette 400tl olan baska bir surup gordum alıp almamak arasında kararsızım. Gun icinde sadece memede susuyor oğlum sürekli ıkınma ağlama halinde aglamadan durduğu belki yarım saattir. hergun ilik suyla dus, masaj, ayak altına adacayi yağı, kol bacak egzersizleri bunlari yaptigim halde son gaz devam hic alttan cikarmiyor nerdeyse oğlum🥺 emzirirken uyuyakalıyor cok uykusu var biliyorum aglayıp ıkınarak geri kalkıyor. Doğdugundan beri 1 saat uyuduğunu hiç hatırlamıyorum. O aglarken elimden birsey gelmeyince icim parcalaniyor basliyorum ağlamaya bende. Gececegini biliyorum ama psikolojik olarak yıprandım😥 dört gözle 3.ayımıza girmeyi bekliyorum umarım biter. Lütfen bana 3.ayda gaz sorununuzun bittiğini söyleyin🙏🏻