Arzuahmetx Kızlar adeti düzenli olan var mı sezeryan sonrası adetim gecikti düzenli olmaz heralde demi hemen hamileliği yormak istemiyorum çünkü zor geçiyor hamileligim Rabbim isteyen herkese hayırlı ve istediği zamanda nasip etsin inşallah
Deletedmom115 Arzuahmetx Doğumdan 3 ay sonra oldum 2 ay olmadım sonra yine oldum düzensiz olması normal