Merhaba arkadaşlar bundan tam 1 ay önce regl oldum ve kanamam hâlâ devam ediyor başina böyle bişe gelen varmı randevu alamıyorum zaten hiç bı turlu aldığım zamanda geçenlerde doktorlar yoktu ozelede gidemiyorum çünkü aşırı pahalıalesef durumum okadar iyi değil şuan başına böyle bir şey gelen varmı yaşayan varmi