Elifdmr iyi geceler bende lohusayken bebeğim 25 günlükken olmuştum kızımdan geçmişti ben iki kere oldum ikisindede ağır oldum ama bebeğimi hep emzirdim sürekli maske taktım yattigim odayı havalandırdım bebeğimin sürekli ateşini ölçtüm bir sorun olmadı inşallah sizdede olmaz içinizi ferah tutun