Deletedmom83610 korkmayin eger cok panik yaptiysaniz ustunu soyun islak bez gezdirin topuguna vurun uyandirin sarilik yokmus kilo alimida iyiymis bir sey olmaz benmki de oyleydi ben doktora sordum cnku gunun cogu uyurdu doktor normal demisti sizinki yine 10 da uyuyormus benmki 12 de uyurdu sbaah uyanirdi karnini doyurmaya aylik kilo alimi da iyiydi bir sey olsa kilo almazdi ve suan buyudu hala geceleri acikmk icin uyanmaz kucuklugunden bu yana.gazini cikarmak icin kaldirin gezdirin.kendi bebegimde oyle oldugu icin yazdm doktor bana 1 aylikken kaldirma demisti oylede yaptim kendi aciktiginda uyaniyordu bazen sabah bazen gece ama uyaniyordu.iciniz rahat etmesini istiyorsaniz zorlayip uyandirin ama aç olan uyaniyor