Gece biraz zor geçti, tekrar diş çıkarıyor ve çok sık uyandı, kucağıma almadım veya ayağımda sallamadım sırtına hafif pat patla sakinleştirdim kendi kendine uyumasına müsaade ettim. 8de uyandı ve aşırı huzursuzdu dişlerinden dolayı saat 11.50de yatırdım yatağına her zamanki rutinimizle, 12.04te uykuya daldı yine kucağıma almadım 13.00 da uyandı iki uyku yapmak istedi ve saat 15.30 da tekrar odasına gittik, yine aynı rutinleri yaptık, 15.50de uykuya daldı tam hatırlamıyorum ama saat 18.00 civarı uyandı sanırım. Gece uykusu için de saat 21.00da bizim odamıza geldik rutinlerden sonra beşiğe yatırdım 21.20de uykuya daldı🌺