Songlmst Bebeğim 1 ay 28 günlük 3 ayına girmek üzereyiz ve benim cahilligim olabilir ama beni saglık ocağı aşısı olduğu halde aramadı ve bayrama giriyoruz napacağim bişey olur mu bayramdan sonra vururlarmı ilk bebeğim 😔 nasıl gözden kaçırdım..
_bahar_ Songlmst gittiğiniz yerde misafir olarak giriş isteyin ya da kapalı olursa özel hastane çocuk Dr gidip orada da yapiyolar ama tabi ucretli
Bebikobilge Songlmst birkaç ayda bir Hamile misin diye sormak için arıyorlar bunun için aramiyolar keşke arasalar
elmaliturtam Songlmst yarın arayın aile hekiminize sorun alı gibi durumlar için telinizde alarm kurun onlar bazı yerler aramaz bazı aile hekimliği arar siz takibini yapın alarm kurun aşı günlerine ben aranmama rağmen alarm kurarım onlar unutabilir diye
Songlmst Bebikobilge yaa hadi benim suçum ama neden takip etmezler hamileyken ben gitmeden arardılar.
elmaliturtam Songlmst tel edebilirsiniz Ya da gidip Bilgi alabilirsiniz tel ile ulaşamasanızda öğleden önce gidin yarım gün yarın.
Show_must_go_on Songlmst arayın mutlaka bu gün de grevdelerdi ama 4. Ay aşılarımızı yaptılar bayramdan sonrası geç oluyor diye
sevim_kos Songlmst 2 aylık mı olmak üzere 3 aylık mı. 2 aylık olmak üzereyse bayramdan sonra yaparlar. 3 aylık olmak üzereyse bilemiyorum yapmazlar sanırım.
KEREM0000000 Songlmst galiba yanlış yazdınız 2 ay aşısı ise eğer yaparlar benim bebeğimin 2. ay aşısı ramazan bayramı tatiline denk geliyordu arayıp bilgi vermişti ebemiz bayramdan hemen sonra getirin daha fazla gecikmesin demişti
KEREM0000000 Songlmst yine de sabah gidip şansınızı deneyin grevde olmayabilirler benim aile hekimim daha önceki grevlerde çalışmıştı
Deletedmom_109 Songlmst 3 aylık olmuyor yani 2 ay 29 güne kadar 2 Aylıktır. Yanlış bilmiyorsam 1 Haftaya kadar aşılar ertelenebilir. 2 ay 7 güne kadar zamanınız var