Asl-smom merhaba atak haftalarını takip ediyorum fakat çok kafam karışıyor harika haftalar uygulamasını kullanıyorum orada doğacağı günü girin eğer erken doğum olduysa diyor atak haftaları tam 40 haftalık doğuma göre hesaplanıyormuş ama bebeğimin doğduğu tarihi girince ataklarla denk oluyor sanki bu arada tam 15 gün önce doğdu bu konuda nasıl yapacağım bilginiz var mı bazı günler huysuz oluyor acaba atakları yanlış mı hesapladım diyorum bilginiz varsa yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸