Cansudeniz12 ilk atak haftasindayiz 🥺okadar huysuzki uyu uyumaz ,em emmez .. uyusa uykusu kanmıs gibi 5 dk sonra uyanır . Dısari bu donemde asla cikilmaz ,markete bile ,cimciklemisim gibi ağlar .. uykusunda ağlar ,uyanır ağlar . Hic birseyden memnun degildir .ayy ne zormus anne olmak