Merhaba hanımlar bebeğim 3 ay 7 günlük hesapladığım zaman 14. Haftası oluyor bebeğim gayet iyi normal emerken birden göğüsümü emmek istemiyor ben yinede vermeye çalışıyorum sütümü sağıp kaşıkla veriyorum aktif emmediği için sütümde azalmada hissettim bir defa günde 30 cc mama veriyorum kaşıkla sizce ne yapmam lazım atak haftasından dolayı mı böyle başına gelen anneler yardımcı olabilir mi