Maral_sultan Kızlar merhaba 8.5 aylık bebeğim hiç su içmez zorla biberonla veriyorum midesini bulandırıyor önceden kaşıkla veriyordum ama artık büyüdü şuan yine sıvı kaybetmiş hastane de yatıyoruz serum takılı su içmesi için sıvı kaybetmemesi için ne yapabilirim
Kocakgiller Maral_sultan benimkide hic icmiyordu 1 yasina kadar 1 yaştan sonra başladı diyebilirim. Ama doktor çok önemli olmadığını vücudu ihtiyaç duyarsa zaten isteyeceğini söyledi emdiği için istemeyebilirmis. 1 yaş da çay bardağına azıcık koydum eline verdim oynayacam diye icm3ye başladı öyle öyle alıştı içiyor artık
UraSsmom Maral_sultan Benim oğlum da 8.5 aylık şuan , pipetli suluk aldım en son onla içiyo ama çoğunu akıtıyo ağzından özellikle oyun uaptı ne içse kar diyorum artık
Pamukoglum_0 Maral_sultan pipetli suluk verin eline kendisi çekmeyi öğrenecek mutlaka ve yetişkin dahi olsa pipetle daha fazla su tüketilir
uccocukluanne biberon yerine ilgisini cekebilecek suluklarla vermeyi deneyin veya renkli bardaklar icmek isteyecektir
Maral_sultan uccocukluanne maalesef bebeğimin ilgisini hiçbir şey çekmiyor 😔mecbur kaşıkla vericem sürekli herhalde ya da başka biberonla deneyeyim
uccocukluanne Maral_sultan denemeye deger pipetlerle baloncuk yapabilirsiniz suyu höpürdetmek gibi eglenceli seyler yapmak iater mutlaka
Busraaslan Maral_sultan benim oğlum biberondan içmeyi bilmiyordu aventin falan alıştırma bardaklarınıda kullanmadı nuk magic cup diye bir alıştırma bardağı var bardaktan içme mantığıyla aynı onunla su içmeye alıştı eğer bardaktan içebiliyorsa onu deneyin bir isterseniz yani inşallah faydası olur çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah 🙏🏼
Izmirlianne35 Maral_sultan benimkinde 10 aylik biberon falan tutmuyor ilgisini birşey çekmiyor hiç desteksiz oturamiyoruz ayağımızın üstüne basamiyoruz epilepsi çıktı bizde genetige kan verdik yeni baklaim sonuç bekliyoruz sebebi bu olabilir mis
Nimomerve Ben kızıma cam bardakla içiriyordum o aylarda yarısını içip yarısını üstüne döküyordu ama çok seviyordu öyle içmeyi
emsare Benim oğlumda içmiyordu wee pipetli suluk aldım kulplu hemen öğrendi 8 aylıktan beri kendisi tutup içiyor. 6-8 ay arası bende çok uğraştım başka suluk kaşık biberon be verdiysem içmedi