Merhaba arkadaşlar benim oğlum hep geç kaka yapar, 2 günde bir yaprdı buaralar aşırı stresli dönemdeyiz oğlumla ilgilenemedim doktorların demesine göre bu yüzden geç kaka yapıyor eşimin annesi vefat ettiği için zor günlerdeyiz. Neyse kan ilacınada başlamıştık ama son 10 gündür oğlum yeşil kaka yapıyor hemen hemen ilaca başladığım döneme denk geliyor ne yapcağımı bilemedim doktor kontrolünede daha var bu durum normal mi , annem ve görümcelerim kulağınağrıdığından yeşil kaka yapıyor diyor deneyimli anneler siz ne diyorsunuz yeşilden kastım koyu yeşil bir kaka 2 günde bir yapıyor suanda