Doğum yapali üç ay olacak. Karnimda kırmızı çatlaklar var onlar için yağ kullanıyorum ama şu göbek nasıl gidecek ya
Ben normalde de balık et denilecek tipteydim gebelik öncesinde ama göbeğim yoktu vücuduma yayılmış bı kilo vardı smdi ise doğum kilomdan iki kilo kaldı ama göbeğim gitmiyor. 93 le doğuma girdim 9 kilo gitti ilk hafta sonra hiç tartilmamjstm geçen gün tartıldım 76 olmuşum. Diyet falan yapmadım emzirdim ve çok su içiyorum hiç içmesen en az 3 litre gidiyor herşeyi de yedim en çokta tatlı hatta kilo vermeme de sasrdim çünkü göbeğimi gördükçe ben hala ayniym sanıyordum. Nasi gider bu göbek ya