Elmadersem Ya benim göğüslerim küçücük büyük olsa arası isilik oldu derim ama anlamıyorum ilk basta az bi olmuştu şimdi gittikçe coğalıyor her yerime ne yaptıysam gecmiyor hafiflemiyor yayılması durmuyor var mı kesin çözüm olur dediğiniz bildiğiniz birsey
uccocukluanne Elmadersem mutlaka bir doktora danisin kasintili ve cevresinde iz olusuyorsa mantardir.
eylulada28 Elmadersem travazol krem çok iyi geliyor her gün duş alın terlemekten de olabilir bol kıyafetler giyinin sütyen takmayın birkaç gün
Elmadersem uccocukluanne mantar hiç aklıma gelmedi kasıntı faln yok ama olabilir belkide tesekkür edeeim
Elmadersem eylulada28 memleketteyz diye cok fazla acamadımda acıkcası o yuzden mi yayılıyor amlamadım kapalı kaldığı için. Kremi deniycem inşallh işe yarar
uccocukluanne Elmadersem rica ederim travazol onermisler evet cok iyi geliyor aninda etki ediyor. fakat emziriyorsaniz kesinlikle doktora danismadan kullanmayin sute geciyor bilginiz olsun 😊
eylulada28 Elmadersem evet canım 2 günde geçirir benimde oluyor emzirirdiğim için sadece birkaç kez çok kötü olunca kullanıyorum arrık
pofuduknuriye Bendede hamileyken vardı oda şişlikten ama emzirirken gögüslerim hep meydandaydı ya iyileşti bence hava alması lazım ter olmaması lazım
Kocakgiller Elmadersem bebek pudrasi varsa dus alip temiz cildinize uygulayin gun icerisinde bi kac defa eger isilik ise gececektir