Halimea Eski9 insallah gecer cnm altını sıksık değiştirdikçe kremde gidiyo , sıksk sürun kremi insallah birseyi kalmaz. Evet ek gıda tadımındaysanız muz ve patates kabız yapaf…
Eski9 Halimea evet inşallah geçer 1 yaşında zaten yarın paattes hslayayim kahvaltıya yesin inşallah geçsin dilerim
Eski9 Elvinnn yani gece kaka yapmaz diye düşünüyorum sabaha hafiflemezse doktoru ararım bende sanırım 😑
Eski9 Norveckizi şuan baya kötü durumda bilemiyorum Dr yazdı bugün eczacı karıştırarak kullanın demiş
Asyanesrin Eski9 antibiyotik kullanırken muhakkak maflor gibi peribiyodik kullanmanız gerekiyor yoksa ishal yapıyor pişik içinde çok etkili hatta 2 saatte bile pişiği geçiren bir karışım var doktor yazmıştı onun resmini becerebilirsem atayım yarın hemen eczaneden yaptırın bana çok dua edersiniz
Eski9 Asyanesrin reflor kullanıyorum bende şuan umarım etki eder çok hassas poposu var ilk kızımda pişik nedir bilmedim ben pek ama bu kızım çok yatkın pisige 😥
Eski9 ankaku kullanıyorum şuan zaten daha bugün basladik antibiyotiğe çocuk perişan oldu hemen hep böyle oluyor ilaç yaramıyor çocuğuma hiç 😔
Naz_ve_annesi Eski9 Hemen zeytinyağı sürün en etkilisi o hemen geçiriyor birde biraz altini aciverin havalansin
emsare Travacort merhem. Yalnız az kullanın ve geçer geçemez bırakın, zira kortizonlu ama inatçı pişik kremle geçmez doktorun verdiği merhem de aynısı trava ile başlayan o geçirir
Ayazzmomms Eski9 burda eczanede bi krem yaptırdı doktor bize bir günde gecırmıstı pişiği keşke marka olup satılsa ama saf zeytinyağda çok iyi gelıyor
Tubaali Eski9 penaten krem kullanın kalın bi tabaka sürün iyice yıkadıktan sonra ıslak mendil kullanmayın yıkayın sürekli poposunu o kremi sürerseniz suyla büyük çişle gitmiyor zaten altına yaptığında pişikle çişi felan temas etmez biraz uğraştırıcı oluyor ama 2-3 güne geçiyor bu yöntemle ve o kremle
Sareesmom Eski9 kesinlikle margarin birebir çözüm bende bebeğimde aynı sorunu yaşadım margarin iyi geldi pek bilinmez bu ama eskilerin uyguladığı yöntem😊
Eski9 Momdady2021 yok malesef geçmemiş yani doktorun verdikleri pek işe yaramamış görünüyor sudocrem sürdüm bu sabah yine bakalım bugün de ugrasayim da geçmezse başka kremler deneyeceğim önerilerden
Momdady2021 Eski9 desitin morun fayda edeceğini düşünüyorum bir de ıslak mendil kullanma ya pamukla sil yada yıka her seferinde sık bez değiştirmelisin çilek domates gibi şeyler de geçene kadar yedirmezsen 2-3 güne toparlar