Sybabys Kızlar farketmeden 21derece calıstırmısız nasıl farketmemmm bebeğim kustu 2-3 kez ondan sonra fark ettim bisi olurmu?
Defneozge07 Sybabys üşütmüş belli ki kusması devam ederse bi doktor görsün derim çünkü çok küçükmüş daha Allah korusun öksürük grip durumlarında ciğerlerinde inebilir 😔 doktorlar 24 derece diyor fakat kızım 9 aylık olucak ben hala o derece de kullanmıyorum çünkü ben bile üşüyorum o derecelerde
Eliffymn Sybabys ayaklarına çorap hemen, karnına ılık havlu, gaz yapabilir çünkü soğuk hava, yarın da devam ederse hemen doktora derim
YeniAnneIstanbul Sybabys oda sicakligi 21 derece gayet yeterli benim bebegim yenidoganken hatta doktor ve hemsireler oyle tavsiye etmisti.