Kızlar 10 gün önce ailemin yanına 10 aylık kızımla geldik. Kızım geldiği günden beri hasta ve ne yapacağımı şaşırdım. 3 gün yüksek ateş burun akıntısı öksürük derken doktora götürdük antibiyotik verdi 5 gün içti. 10 gündür ara ara ateşi yükseliyor ama burun akıntısı ve öksürük geçmiyor. Klima var evde 1 tane ve adanada olduğumuz için bütün evi soğutsun diye kapılar açık bütün gün çalışıyor. Alışkın değil benim kızım bu kadarına o yüzden diyorum ama emin de değilim. iştahta yok çünkü burnu sürekli akıyor tıkanıyor çekip boşaltıyoruz. Yani ayağına soğan koyduk vücuduna karabiber sürdük ne yapalım bilemedim. Tekrar doktora götürmek istemiyorum çünkü boğazında kızarıklık var hafif deyip minicik bedenine antibiyotik verdiler mantıksız bi şekilde. Ne yapayım 🤦🏼♀️