Deletedmom_8 umutsuzanne_34 tenin hassas olduğu için olabilir. ½ güne düzelir güzelce yağla yeter kaşıma ama yara olur. Benim tenim de böyle dün aldım hala aynı 1 gün sonra düzelirim.
neslicanben umutsuzanne_34 nokta nokta olması normal kuzum. Morartma yeter. Tüyleri uzayan tarafa doğru çek. Sabaha hiçbişey kalmıyor
umutsuzanne_34 neslicanben ne sürebilirim aldıktan sonra bacaklarimdan korkuyorum hep jilet uygulardım ilk defa alacağım ağda ile
delidoluana Aldıktan sonra yıkandınız mı genelde suya sokunca oluyor böyle ama geçiyor bi kaç saate 😁
neslicanben umutsuzanne_34 ağdadan sonra bebe yağı ya da bepanthol krem sürebilirsiniz. İyi geliyor kızarıklığı alıyor
ikbil20 umutsuzanne_34 ben de akşamüstü aldım 😄 merak etme ilk isilik gibi oluyor ertesi gün bütün o görüntü kayboluyor ve pürüzsüz, kaymak gibi oluyor🥰
Serpil51 umutsuzanne_34 bacak kol gibi olmaz benim kolumda böyle oluyor hatta baya kanadı birdaha yapmadım tüy dökücü veya jilet ayda bi kurtarır kolumu
ikbil20 umutsuzanne_34 daha yeni görüyorum ☺️ Hayır bacak kol kadar hassas olmuyor. Zaten ilk çekişten sonra acı da hissetmiyorsun. Belki kırmızı nokta nokta benekler olur aldıktan sonra ama o da ertesi güne geçiyor merak etme ☺️