Kızlar 5 ay olacak doğum yapalı birden bire 3 haftadır dehşet şekilde saçım dökülmeye başladı resmen ön kısımlarım açıldı saçlarımı toplayınca seyrek seyrek oluyor . Doğum sonrası dökülmeye inanmazdım ama gerçekten varmış 🥺 eşimle kel diye dalga geçiyordum şimdi o benle geçiyor 🫠😁 bu durumla nasıl başa çıktınız doktora gitmeli miyim ? Ne kullandınız