uccocukluanne Rozza şuan 3 aylik onunla konusunca direk agulamaya basliyor. uyuyor uyaninca beni gordugunde gukucukler saciyor biri onla konussa heyecanlaniyor yerinde duramiyor en guzel zamanlarindan biri
Alparslan616161 Rozza benmki 2.5 aylıkken başladı annem sağolsun çocukla dedikodu yapa yapa çocuğun çenesi durmuyor kakarakikiri gülüyor
alparslan_ve_annesi Rozza benimki 50 günlük 1.5 haftadır ağlaya laf istiyor gülüyor Ha 7b24 gülmüyor tabiki ama gün içerisinde gülüyor
Rozza uccocukluanne ben bu agulama durumunu günde sadece bir defa yaşayabiliyorum . Doğduğu günden beri de çok fazla sohbet edip konuşurum ama çok az agulayıp duruyor
uccocukluanne Rozza oğlum da oyleydi cok normal butun bebişler farklidir benimkiler kardes olduklari halde farkli. oglum ne gulerdi ne agulardi o donemleri onda yasayamadim ama kizlarimda yasadim belkide henuz erkendir 🙏
Rozza uccocukluanne aslında benim kızım 2 buçuk aylıkken başladı ilk günler çok güzel konuşuyordu şimdi duraksadı ondan dolayı merak ettim . Umarım en Kısa zamanda tekrar devam eder
Kedicik12 uccocukluanne peki oğlunuz agulama dönemi geçirmediği için geç konuşma gibi bişey yaşadınız mı
Rozza Alparslan616161 aynen benim kızımda o zaman başladı ilk başlarda çok güzel konuşurdun cevap verirdi . Bu aralar çok az aguluyor merak ettim
uccocukluanne Rozza o zaman bi sorun yoktur agulama.evresi cok uzun bir sure degil zaten simdi yerini sesli gulmelere ve mutluluk cigliklarina birakacak 😊
uccocukluanne Kedicik12 asla yaşamadim 9 aylikti baba dede dediginde akici konusmaya da cok erken basladi