Selam kızlar… Bebeğim 1 yasini doldurdu,İstanbul’da yaşıyoruz. havalar sicak ama ben yinede üşümesinden korkuyorum. çünkü bazi geceler ben uyandığımda üşüyüp pikeyi üzerime alıyorum. bebeğimi tişört ve şort ile yatiriyorum uzerinde de ince çarşaf örtüyorum. siz bebeklerinizi nasil yatiriyorsunuz. Artik zibinla mi yatirmam gerekiyor sizce? Ha bu arada uyuduğumuz odanin camı da genelde üstten açık oluyor.