gy1417 Merhabalar kızım 2 aylık saçlarımı boyatmak istiyorum ama bi yandan da içim huzursuz doktor organik boya kullanabilirsin dedi ama oriel kullanılıyor falan pek doğal olmucak siz ne düşünüyosunuz
Azyef gy1417 https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MjcyNTAwMTQxMDY2MTQ0?story_media_id=2816143509171533223&igshid=YmMyMTA2M2Y=
_bahar_ gy1417 boyatmayin saç boyasi süte geçer hatta oje bile süte geçiyor bununla ilgili bir sürü Dr var tavsiye etmiyolar
uccocukluanne _bahar_ oje mii hanimefendi beni yanlis anlamayin lutfen birsey soylemek istiyorum sute geçiş abdestin gecmesiyle ayni sey degil. siz ojeyi yiyor musunuz? sute gecisi tam olarak nasil saglaniyor aciklayabilir misiniz?
_bahar_ uccocukluanne tirnak cansız mı uzuyo evet geçiyor araştırın ben kafamdan söylemiyorum heralde ve ojeyi çıkarmak için kullanılan aseton da öyle. Burda çoğu insana uç gelir söylediklerim yapan yapsın saygı duyarım ama ben olanı söylüyorum
uccocukluanne _bahar_ tabii saygi duyuyorum ağır kimyasalların kana karistigini elbette biliyorum ama oje gibi bir maddenin kana karisabilecek potansiyeli oldugunu dusunmuyorum 😊 tesekkurler.