Melikegencall1 her bebek farklı yiyor gözlemleyin zaten açken uyumuyor ellerini dediğiniz gibi emiyorlar. 10 günlüktü 60 ml içebiliyordu meme çok azdı tabi ı zaman
Şimdi 1 ay 2 günlük olduk sütüm biraz daha çoğaldı ama mama yine veriyorum azaltmaya kademeli çalışacağım. 21 günlükken 90 içiyordu doktorum üzerine çıkmamaya çalış dedi memede olduğu için. Bazen meme yeterli gelmiyor 90 yapıyorum hepsini yiyor , ki bi kaç gün önceye kadar bitiremiyordu 70 80 anca oluyordu. Büyüyorlar sizin ölçüsüz ayına göre ve iştahlı galiba da , uygun gibi yani. Zaten çok yiyince kusar yada biberonu diliyle iter