Portuga Merhaba kızlar 2 buçuk aylık bebeğim emerken hırçınlaşıyor aşırı haraletlenşyor memeyle savaş veriyor resmen. Süt gitmiyor mu diye düşündüm ama öyle de bi sorun yok. Bu durumu yaşayan varmı aranızda neden olabilir
Alp05 Portuga gazlı bir bebek galiba benimkide öyleydi ayakta yürüyerek emzirdim 4 ay çok şükür atlattık 6ayına girince bitti umarım en kısa zamanda sizinde biter
Portuga Esrasafak Ama memeyi bırakıp biyere yatırdığım zaman gayet rahat duruyo hiç ağlamıyo ne zaman kucağıma alıp emzirmeye başlıyorum hırçınlaşıyor