Myavuz58 pofuduknuriye benim model olarak aynısı var rengi hiç gitmedi, zen pırlantadan almıştım ama o parlaklığı renk skalasıyla, berraklığıyla karatla alakalı fiyatta ona göre değişiyor tabi. D alırsan beyaz parlak olur. Sevgiler
Lossehelin pofuduknuriye canım 2 ay önce ufacık bir model aldım beyaz altın atasaydan 2.000 tl idi bu görsel çok büyük 10.000 i vardır artık
Deletedmom_8 pofuduknuriye aynen😂 yazamamışım karatına bakarak demek istedim. Karat yüksek olsuuun unutma😂😂
bonjour_maman pofuduknuriye baget yüzük demeyin bana 🤦🏻♀️taşı düştü ve nerde düştüğünü bilmiyorum evi talan ettim yok yüzğüm çıplak kaldı hemde yüzüğün taşı bundan büyüktü içim gidiyo şuan yine 😬😏
pofuduknuriye bonjour_maman pırlanta mıydı nasıl düştü öyle düşme yapıyor ya çok üzüldüm geçmiş olsun 😞
pofuduknuriye bonjour_maman demeli beyaz altın degil pırlanta almalıymışım bu posttan bunu öğrenmiş olduk
Arskdr pofuduknuriye bende aynısı var çok şık duruyor 3 sene olacak eşim almıştı beyaz altın benimki oarlıklıgı rengi aynı duruyor bin liraya almıştı ama o zman dan bu zamana altın fiyatları uçtu ne kadar olmuştur bilmem ama parmakta çok güzel şık duruuyor
dygusalmom97 pofuduknuriye kullanıyorum beyaz altın 2 yıl önce almıştı eşim blue diamondtan 2 bin falandı fiyatı ama güncel fiyatını bilmiyorum sitelerine girip bakabilirsiniz ilk gün ki gibi duruyor o kadarda hor kullanmama rağmen