Bebeğim de çok şükür hiç gaz sıkıntısı yaşamadım kendi kendine çıkarıyor şimdi 2 ay 11 günlüğüz ben çoğu şeyi de yiyorum şuana kadar sadece kola içmedim diyebilirim 🫣 Bebekler de gaz ne zaman bitiyor tamamen mesela şimdiye kadar gazlı değildi peki sonradan olabilir mi ?