17günlük bebeğim gündüz uykusunda hiç sıkıntı yaşamıyor fakat geceleri 4e kadar uyumuyor bazen 5te uyuyoruz. Emzirirken memede uyuyordu önceden şimdi öyle de uyumuyor anlamadım neden? Ne yapmam gerekiyor fikri olan var mı?
Sütüm yeterli geliyor kakasına çişine bakarak biliyoruz gündüz de uyuyor zaten