Kızım için ünlü bir ajansa form doldurdum iki gün sonra aradılar bir bez reklamı için uygun görüldüğünü eğer karşılıklı anlaşırsak sıcak baktıklarını söyleyip görüşmeye çağırdılar. Ama sözleşmede de görmüştüm kayıt ücreti 500 tl yazıyordu. Görüşmede bunu vermek zorunda mıyım dedim evet dedi 🥲 ben de kabul etmeyip kapattım. Ama açıkçası sürecin nasıl işlediğini bilmiyorum. Belki ilk reklamdan sonra bu ücreti alacaklar. Belki de kızım kabul edilse de edilmese de alacaklar bilmiyorum varsa yardımcı olur musunuz kızlar ❤️