1 yaşa kadar hep aptamil kullandık ama bebeğime pek yaramadı kilo almadı 1 yaştan sonra torku süte başladım içine çok az bal da koyuyorum onu verdikten sonra çocuk kendine geldi resmen kilo almaya başladı biz çok faydasını gördük zararlı diyenleri de anlamış değilim hem kemik gelişimi içinde çok iyi