Kızlar bugün dogum yapalı 22. Gün. Afedersiniz ama çişimi yaptıgım kısmın hemen altında minik bi yuvarlak et parçası kaldı. Vajina girişinin hemen üst kısmında. Ne oldugunu anlayamadım öyle duruyo. Çişimi yaparken hala hassasiyet var. Dikişlerim iyileşti ama. Böyle bişey yaşayan var mı,