Benim kızım 14 aylık, doğduğu günden beri memede uyuyor. Yatağına yatırıyorum. Bir zorluğunu görmedim. Hatta çok daha kısa sürede uyuyor.. en geç 15 dakika içinde uyumuş oluyor. Saatlerce sallamak ile uğraşmıyorum. Sadece emdiğinden ve doyduğundan emin olun, memede uyuyabilir bence, sorun yok. Her ay uyuma yöntemini kendisi değiştirdi. Dışarıda kucağımdayken yürürken uyuyabiliyor illa meme diye tutturmuyor. Bir arada memede uyumak istemedi, emzirdikten sonra başını omzuma koyup uyudu. Bir yöntem ile gitmiyor yani sürekli değişen bir sürecin içindeyiz. Memede uyutmak benim için çok rahat.