gamzelican merhabalar kızım 11 aylık ,sanırım banyoda şampuan su kaçırıyorum cünkü naptıysam durmadı kafasını kaldırıyor gözünde kızarıklık oluyor ve çok kaşıyor doktor netira damla verdi kullanan varmı ?