Eylulloo7 Kızım sabah verem aşısı ile rota aşısı vuruldu. Fakat bugun 3 kez kaka yaptı suluydu. Aşıdan kaynaklımıdır acaba yaşayan oldumu
Nedenneden Eylulloo7 Bizimde öyle olmuştu sonuçta aşı hafifletilmiş rota virüsü olduğu için normal denmişti içiniz rahat olsun ertesi güne geçiyor 🙏
Ulkuverasmom Neden ikisini bir yaptılar Kİ rota bizde 3.ayda vuruldu birde 5.ayda yapılacak iki çocuğumda da öyle bir sıkıntı yaşamadım