Familyboy yok şuan yani o zaman çok tedirgin olduk ağladık bir doktor başı büyümez vücudu büyür ameliyat falan dedi başka bir doktora gittik normal olduğunu orası kapansa da satırlar açık dedi tomografi ceikldik çünkü şuanda 18 aylık bir problem yok yürüyor gülüyor dediklerinizi anlıyor zihinsel bir problem yok yani Allah’a şükür