Merhaba güzel anneler dünden beri sol meme ucumda acı hissediyorum 7 aylık oğlum da emerken ağlıyordu az önce farkettim nohuttan daha büyük bi sertlik var kahverengi kısmında ve çok canım yanıyor bunun için acile gitmek istemiyorum hangi kliniğe gideceğimi de bilmiyorum ki doktorlarımız da eylemde başına böyle birsey gelen varsa tecrübesini benimle paylaşabilir mi