Beyzdgn Merhabalar. 4 buçuk aylık bebeğim son bir haftadır iştahsız bugünde bezinde kiremit rengi bir lekelenme vardı. Sütüm var ama emmek istemiyor. İştahı yok. Doğal olarak idrarda az. Bu lekelenme bir sorun oluşturur mu acaba başına gelen varmı
Ecemsu12 Beyzdgn idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi acaba iştahsızlık yapar o da. Bence doktorunuza başvurun
eylul19 Beyzdgn lekelenme susuz kaldıgı ıcım oluyo bezde .sık sık emzırın yada mama verıyosanız verın
Beyzdgn Bayramdan sonraya kalması tedirgin etti benide aynı durumu yaşayan varsa diye sormak istedim 😓