Burcubuse26 BiZde corona olduk malesef ateşimiz çok zor düştü karantinadayız :( annem pozitif benimde ateşlendi düşmedi hastaneye gittik evde pozitif var dedim hemen test aldılar yani hiç ısrar da etmedim direk aldı hoca geçmiş olsun