theAna Isilik için kullanıp memnun kaldığınız kremler varsa yazar mısınız? Bir çok şey denedim çözüm bulamıyorum tavsiyesi olan var mı?
Rebirth theAna canım kullanmadım ama Gülsuyu ile silince iyi geliyormuş çevremde çok duydum dene istersen
AseLBebek26 theAna hakiki gül suyu alıp aktardan pamuklu bez ile günde bir sabah bir akşam silin, çok fayda ediyor, tecrübe ile sabittir, kremler gözenekleri tikadigi için önerilmiyor
tazebiirannee theAna ben bi şey kullanmadım doktor sabah akşam yıkayın dedi ben sadece akşamları yatırmadan önce yıkadım bebek yağı sürdüm kızarıklığı gitti sadece azıcık benek gibi kaldı oda gider heralde zamanla
theAna Mr2 maalesef etki etmiyor. Günde iki defa bazen fazlası duş aldırıyorum. Gül suyuyla siliyorum. Tam geçti derken tekrar başlıyor 😑 Rebirth AseLBebek26
incikko Ben hiç isilik için ekstra bişey kullanmıyorum hergün banyo yaptırıp pamuklu rahat kıyafetler giydirdim hemen 2 güne iyileşiyor öyle artmıyor
theAna incikko bizimki de 2 güne geçiyor tekrar başka bir yerinden çıkıyor. Kıyafetlerine dikkat ediyorum bazen hiç giydirmiyorum ama çözüme ulaşamadık
theAna Mavis34 cildiyeye gösterdim ter kanalları tıkalı olduğu için öyle diyor isilik diyor hep doktoru da..
theAna incikko ev değil yaşadığımız yer çok sıcak kıbrısta yaşıyoruz. Evde klima falan var ama fayda etmiyor pek üstsüz geziyor zaten terleyince hemen suya sokuyorum. Çok şey denedim çözüm bulamıyorum 😑
theAna Mavis34 karışım krem yaptırdım eczaneden 3 tane krem vardı. Etki ediyor ama iki gün sonra tekrar çıkıyor.. Her gün banyo ve sabah akşam nemlendirici kullan dedi bepanthol merhem yazmıştı nemlendirici olarak.
Suzi-12 theAna ben kızımın altını yıkamakla çözüm buldum birde pişik olduğunda zeytinyağı sürüyorum hemen geçiriyor
theAna Suzi-12 pişik durumu değil bu sırtında boynunda falan oluyor sıcaktan.. Zeytinyağı etki etmiyor maalesef, teşekkür ederim. 🌸