Mslakn ne kadar sağlıklı bilmiyorum ben senelerce tatillere denk gelen dönemde kullandım. Hatta sonra o kadar çok sevdim ki genel olarak hep tampon kullanmaya başladım. Çünkü şef gibi tahriş yapmıyor, kanama iç çamaşırına da kaymıyor. Kendimi adetli bile hissetmiyorum. Önemli olan her 4-6 saatte bir değiştirmek çünkü emme potansiyeline ulaştığında içinizde kalmaya devam ederse toksik şok etkisi yaratıyor. Açıkçası enfeksiyon riski de olacağını sanmıyorum çünkü mantıken vajina içerisinde bir şey var nasıl içerdekinin dışarı çıkmasına mani oluyorsa dışarıdakinin de içeri girmesine mani olur gibi düşünüyorum