Adel133 çıplak uyutmayın, bir zıbınla uyusun, üstünü örtmeyin. Ateşini takip edin, 38 bile normal diyorlar daha fazla olursa hastanye gidebilirsiniz. Ateşi düşürmek için başka bir şey yapmayın, bağışıklık kazanıyor böule, emiyorsa bol bol temas yapın emzirin, istemezse zorlamayın, zorla süt mama vs vermeyin, Allah şifa versin. Ben böyle durumlarda ilaç kullanmıyorum, daha ağırlaşırsa kullanırım ama bu durumda kullanmıyorum. Kendi kendine geçmesini bekleyebilirsiniz.