Merhabalar arkadaşlar Benim bebeğim bir aylık neredeyse doğduğundan beri ıkınıyor kakası bazen mukuslu bazen normal hırıltısı var ağlama nöbetleri falan yok fakat çoğu kez çok huzursuz sinirli aşırı emme isteği var saatlerce uyumuyor uyusa bile ıkınarak uyanıyor yenidoğan sarılığımız vardı değer düştü ama tam anlamıyla geçmedi emziriyorum yetmediğini düşündüğümdede mama veriyorum kusmaları fazla ankarada alerji prof bülent şekerel e götürdüm kan olmadan katı diyete karşı olduğunu söyledi belirtileri alerjik bulmadı şehir hastanesinde prof ersoy civelekle online görüştüm benzer şeyleri söyledi mesicalparkta çocuk doktoruna götürdüm yine anormal bi şey olmadığını söyledi ama çocuk ıkınmaktan uyuyamıyor sesli kaka yapıyor karnı gurul gurul altını değiştirirken bile çok huysuzlanıyor nurse ve biogai kullanıyorum etkileri tartışılır , önerisi ve tevsiyesi olan varsa çok mutlu olurum psikolojim iyi değil normalde batmanda memurum şimdi ankarada ailemin yanındayım ağustos başında döneceğim orada sağlık sistemi ankara gibi değil buradayken çözüm aramak istiyorum ama her belirtimin normal olduğu söyleniyor birkaç gündür süt süt ürünü yumurta kestim hala aynıyız son çare nihan adında bi gastroenteroloji doktoruna gitmeyi düşünüyorum benimle benzer durumda olan var mı nasıl yol izlediniz