Sryilknr bize doktorumuz 1 ayı geçtikten sonra sarılık sıkıntısı olmadığı icin 4 ile 6 saat uyuyabilir uyandırıp emzirmeye gerek yok acikinca kendi uyanicaktir dedi ve suan 3 ay 17 günlük ben yine rahat edemiyorum gece uyandirmiyorum ama yinede uyku arasında emziriyorum en fazla 2 dk emiyodur ama yinede olsun 😅😅