merhaba bugün verem aşısı olduk ben tutarken kızım kolunu kıpırdattı hemşire içime sinmedi tutmaz tutacak gibi olmadı dedi yeniden aşı yaptı birde iki bacağına da karma aşı yaptılar 😔 şimdi sürekli ağlıyor kucağımdan inmek istemiyor ağrı kesici şurup içirdim başka be yapabilirim kaç saat sürer ağrısı öneriniz var mı 😔😔