minikbabyy Canım daha geçen hafta bir ateş tecrübesi atlattık. Aşılar dışında durduk yere ilk ateş deneyimimizdi. Etraftaki herkes diştendir dedi. 39.9u gördük. Bizim doktorumuz diş ateşi 38 i geçmez dedi. Genelde burada calpol dolven dönüşümlü verin diye tavsiyede bulunur herkes. Ben bunu da sordum calpol ile 38in altına düşmüyorsa dolven verilmesi daha uygun dedi. Ilık duş ve eklem yerlerine nemli bez. Duş aldırdın düştü sonra yine çıkıyorsa ihmal etme lütfen. Sakin ol ve doktora götür mutlaka. Benim kızım enfeksiyon kapmış ne yazıkki. Ateş sonrası iştahsızlık ve ishal Antibiyotik kullandık.