Momeslem Kızlar 9.5 aylık kız bebeğim var. Yemek sorunumuz yok ama hareketli olduğu için yakıyor yendiğini. Minyon biraz şükür sağlıklım hippin 5 tahillı kaşık maması kilo aldırıyor denildi öyle mi gerçekten kullanan var mı
Meovvmeovv Momeslem sağlıklı ise iyide yiyorsa mamaya başlamayın bence zayıf olsun nolcak benim bebeğimde minyon herkesin kafasından farklı ses çıkıyo beslenmiyo mu bu diye oysaki 2 saatte bir 90-120 cc mama içiyor emmediği için