_Nehirim_ Bugün bebegim İshal oldu ve üstüne yiyen çocuk yemek yemek istemiyor🥲ve çok huysuz 🥲1 yaşındayız bu zamana kadar ki dişimizde çok şükür bişey yaşamadık aslında üsten 4. Dişimiz geliyor Bu arada dişten kaynaklı olabilir mi
Balkizlarim _Nehirim_ su sıralar ishal , kusma vs salgını var geçmiş olsun canım yinede tam emin değilim olup olmadığı yani inşallah salgın dan ötürü değildir ✨🌺
Meltemingo _Nehirim_ canım benm benis her dis cikardiginda ishal olur huysuz olur surekli kucak ister gece cok kipirdanir dis olabilir
_Nehirim_ Meltemingo salgın vs olmasın da diş çıktığında umarım biter peki diş çıkarana kadar mı böyle oluyor 🥲
Meltemingo _Nehirim_ evet dis patlicagi zman oluyor iki ucgunde patlayinca rahatliyor zaten 9 ayligiz alt on disler ustun on disler ve yan disler cikti smdide alt yan disleri cikartiyor acelesi ne blmiyorum 😀😊😊😊